Druk bezig met de voorbereidingen

20 oktober 2008 - Nuenen, Nederland

Dat op reis gaan veel energie kost was misschien al wel bekend, maar de periode voor een reis vergt ook veel van je. Het is een gevoel van spanning, nieuwsgierigheid, stress maar vooral heel erg veel zin hebben om te gaan! Het moeilijkste is nu om de route echt uit te stippelen en alvast een planning te maken met het aantal dagen die je ergens bent. Toch maar eerst een goede reisgids over Peru lezen. We hebben wel al een aantal ideeën, opgedaan na het zoeken bij reisorganisaties, maar nu moeten we meer gedetailleerde informatie hebben. De reis begint wel meer vorm te krijgen.

De videocamera komt als het goed is vrijdag 24.10 binnen in Huize Hendriks. Kunnen we die gelijk gaan testen op de verjaardag van ons mam. Tot snel

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. anke jeroense:
    24 oktober 2008
    Ha Alexander en Charlotte,

deze gaat natuurlijk gelijk bij de favorieten!
    Nog heel veel plezier met de voorbereidingen; het gaat er nu echt op lijken!
    liefs,groetjes en tot gauw!
    Anke
  2. gonnie:
    28 oktober 2008
    Hallo Charlotte,
    Ohh spannend, ken je al een beetje spaans?
    Al geleerd uit mijn boek of toch nog niet zover gekomen. Nou ik hoop dat jullie het erg leuk gaan krijgen. Ik zal t.z.t. de pagina goed in de gaten houden.
    Tot de 23e op het feest van je moeke. Doei
  3. Nadia:
    28 oktober 2008
    Hoi Charlotte en Alex!
    Ik wens jullie heel veel plezier met de voorbereidingen. Ik vind het leuk om dat te horen!
    Heel veel succes!
    Liefs Nadia,
  4. Stefanie:
    29 oktober 2008
    Hey Lot en Alex,

Wat gaaf dat jullie deze reis gaan maken. 't is al weer eventjes geleden dat we elkaar gesproken hebben maar ik blijf graag op de hoogte van jullie avonturen. Mochten jullie rond maart in argentinië zitten dan zit er een kansje in dat we elkaar ergens kunnen ontmoeten ;) Ik laat t jullie weten!

Liefs,

Steef
  5. Stefanie:
    29 oktober 2008
    Oh haha zie net de kaart met jullie route. Argentinië zit er toch niet in ;-)
    Anyway ik wens jullie heel veel avontuur en plezier toe!!!

Dikke kus!!!
    Steef
  6. Robert:
    30 oktober 2008
    Eej Alex en Lot!

Ziet er goed uit wat jullie gaan doen! Wel opletten wat er in Peru een beetje leuk is en wat niet... Kan ik daar rekening mee houden als ik daar zit ;)...

Lot in ieder geval heel veel plezier en hou alex een beetje in de gaten. Alex jou zie ik volgend weekend wel!

Robert
  7. Marijke en Theo:
    6 januari 2009
    Hoi allebei,

Zo te zien hebben jullie het naar je zin.
    Heel veel plezier op reis en de beste wensen voor het nieuwe jaar.