Voorbereidingen deel 2

20 november 2008 - Nuenen, Nederland

Weer een berichtje van ons. Inmiddels is het alweer zoveel weken later en gaan we alweer bijna op vakantie. Volgende week is het dan zover en we hebben er zin in. De reis staat al veel meer vast, maar we gaan er ook vanuit dat we onderweg wel tips zullen krijgen over mooie plekjes of hotels. De reisplaatsen die we gaan bezoeken zullen we dit weekend weer eens goed bijwerken op de site. De terugticket naar Nederland van Cancun (Mexico) is inmiddels ook al geboekt. De datum staat nu op 24-04-2009, maar we mogen de datum 1x gratis veranderen, dus misschien komen we wel iets eerder weer terug naar NL. We hebben er superveel zin in! De spullen zijn zo goed als gepakt. We hebben onze kleren al een beetje voor de tas neergelegd. Zo kun je goed zien wat er nou eigenlijk allemaal in je tas moet. Ik heb nog geen idee of het gaat mee of tegenvallen, met het gewicht wat we moeten dragen. De camera is inmiddels binnen en werkt prima. Alleen deed de flitser het niet, maar dat kwam door een beschermlens die ik erop had gezet. Het is allemaal spannend, wens ons maar alle geluk en heel veel groetjes aan de mensen die we niet meer zien voordat we op vakantie gaan en tot in 2009!

1. anke jeroense:
    21 november 2008
    Hallo daar!

het gaat nu wel lekker opschieten. Nog geen rondje proef gelopen met je rugzak?
    Ik probeer woensdag naar Brussel tekomen om julie uit te zwaaien maar ik heb ook een cursus gepland staan. Het hangt er een beetje van af of ik die kan verzetten. Voor het geval het niet lukt: heel veel plezier de komende maanden! Geniet ervan en kom heel weer thuis! Ik bel nog wel even. Groetjes, liefs en goed weekeinde!

Anke en de rest
  2. Pierre&Priscilla&kids:
    22 november 2008
    Alexander&Charlotte,
    Wij willen jullie nu jullie bijna gaan nogmaals een hele goede tijd toewensen! We hopen dat jullie ervan genieten en veel moois onderweg beleven. Via jullie site hopen we jullie te kunnen volgen.
    Een hele goede reis, pas op jullie zelf!
    Groetjes, Pierre&Priscilla&kids
  3. Josian:
    23 november 2008
    Ha schatjes,

Het begint nu echt af te tellen...de spanning stijgt toch wel een beetje maar vandaag, zondag de 23ste,gaan we eerst nog even lekker gezellig 'ontspannend' feesten met z'n allen!
    Dikke knuffel van mam
  4. Thekla:
    24 november 2008
    Heee lieverdjes,
    Wel echt spannend dat jullie al bijna op reis gaan. Geniet nog even van de voorbereidingen en de reis en ontzettend veel plezier daar! En wel vaak iets schrijven he!
    Kus, Thekla
  5. Maike:
    24 november 2008
    Charlotte en Alex,

Heel veel plezier op jullie reis!!!!!!!!!!!
    Geniet ervan en maak maar veel foto's.

Groetjes,
    Maike
  6. anke jeroense:
    27 november 2008
    Hoi Hoi,

jullie hebbenje eerste portie avontuur al achter de rug heb ik begrepen! Al een beetje bekomen? Inmiddels zijn de mannen nu eindelijk bezig om de haardbanken te plaatsen. 'k zal kijken of ik een fotootje kan sturen watn het wordt wel mooi natuurlijk! Veel plezier straks en liefs!
    Anke
  7. JOSIAN:
    27 november 2008
    Ha schatjes,

Het was even zweten maar eindelijk konden jullie toch vertrekken (hadaiiiiiiih)! We hebben al een berichtje ontvangen dat jullie goed zijn aangekomen dus jullie avontuur kan beginnen....
    Geniet ervan!
    Heel veel groetjes en knuffels vanuit Nuenen