Kerstwensen en alvast Gelukkig Nieuwjaar!!

25 december 2008 - Arequipa, Peru

We willen vanuit het zonnige Arequipa (Peru) iedereen in Nederland (waar het vriest...) een hele fijne kerst wensen en alvast een super gezellig Oud en Nieuw!!!

Feliz Navidad!!

Liefs Charlotte en Alex

1. Frans en Josien:
    25 december 2008
    Feliz Navidad van Sander, Josien en Frans.
  2. Hans:
    26 december 2008
    heey broer en zus

nou bendankt voor de kerst groet. Bij jullie ook een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar en ik zal voorzichtig doen met mijn vingers :P
    hele dikke groeten van Inka en Hans
  3. Ramon:
    27 december 2008
    Heej Alex en Charlotte!

Jullie ook alvast een gelukkig nieuwjaar en nog bedankt voor je mailtje vanuit Zuid-Amerika. Hebben jullie ook nog iets speciaals gedaan met de kerstdagen of kennen ze het kerstfeest niet waar jullie waren? Het blijft altijd vertrouwd om in dat clubje te horen, toch Alex ;) Nog heel erg veel plezier en avontuur de komende tijd! Ik ben benieuwd naar jullie verhalen bij jullie terugkomst!

Groetjes Ramon
  4. anke jeroense:
    28 december 2008
    Hallo Lieverds!

We hopen dat jullie ook hele fijne kerstdagen hebben gehad en dat jullie een heel leuk Oud en Nieuw hebben! En natuurlijk alle goeds voor 2009 (maar dat kan met zo'n begin bijna niet meer stuk toch?)
    Blijft leuk om jullie verslagen te lezen dus ga zo door! Veel plezier en liefs van ons! XX
    Anke
  5. JOSIAN:
    30 december 2008
    Hallo kids,

Bijna het jaar uit in zo'n bjzondere omgeving. Zal ook weer een beleving worden. Geen koude omgeving en helaas ook geen heerlijke, zelfgebakken oliebollen..... maar wij zorgen er wel voor dat ze niet bederven!
    Maak er met oudjaar een gezellige dag van in Lima!?! En alvast een GEWELDIG 2009 toegewenst!
    Henk, Josian en Robin.
  6. Wilma, Jan pieter en Yvonne:
    31 december 2008
    Lieve Alex en Charlotte,

Wij wensen jullie een hele goede jaarwisseling daar, en al het goeds voor 2009, maar die is voor jullie al begonnen, en kan niet meer stuk.

Groetjes en liefs van ons.
  7. leon:
    1 januari 2009
    Hee Charlot en Alex, Happy New Year! Wij wensen jullie een heel gezond, gelukkig en reislustig nieuwjaar! Hier staan we op de schaats, wat een contrast met jullie. Groeten van de "wüstjes" en "kramertjes" uit Dordt
  8. Pierre&Priscilla&kids:
    2 januari 2009
    Hoi Alex en Charlotte,
    Wat een belevenissen allemaal! Erg leuk om door jullie uitgebreide en levendige reisbeschrijvingen zo mee te kunnen beleven.
    We willen jullie vanuit het koude Nederland het allerbeste wensen voor het jaar 2009! Hopelijk hebben jullie daar een unieke jaarwisseling beleefd?!
    Veel reisplezier verder!
  9. Gert en Jacqueline:
    2 januari 2009
    Lieve Charlotte en Alex, ook wij wensen jullie nog een gezond en liefdevol en gezond 2009 toe.
    En vooral doorgaan met jullie reisverslagen, wat een
    belevenissen zeg. Liefs gert en jacqueline