Amazone Preview

2 december 2008 - Manaus, Brazilië

Dag lieve mensen,echt heel bedankt voor alle berichtjes. Leuk om te lezen! We zijn nu aangekomen op het vliegveld van Manaus. De paar dagen in de jungle waren echt super! We hebben veel beesten, planten, insecten gezien en gelukkig zijn we nog heel en zonder gif in ons lijf op het vliegveld aangekomen. We hebben niet veel tijd nu want onze vlucht gaat over een half uur. We wilden in ieder geval even laten weten dat alles goed is en we gaan nu het volgende avontuur tegemoet in Rio Branco. Hopelijk is daar een internetcafe waar we onze foto´s kunnen uploaden en is daar ook een wasmachine te vinden. De kleren beginnen te stinken....Dan zullen we ook onze laatste avonturen weer op de blog zetten!veel groeten aan iedereen, een fijne sinterklaas en tot snel!!Liefs Charlotte en Alex

1. Frans en Josien:
    5 december 2008
    Bonsoir Charlotte en Alex,

Fijn weer een stukje van jullie belevenissen mee te krijgen. Zet hem op in Rio Branco.

Vieren jullie ook Sinterklaas, of is hij daar niet?

Hartelijke groeten,

Frans
  2. yvonne:
    5 december 2008
    heey alex en lot

morgen (bij ons ) vieren we lekker pakjes avond
    we zullen aan jullie denken
    hebben jullie daar ook een zwarte piet gezien

xxxxxjes yvonne
  3. leon:
    hee kanjers,

Klinkt lekker wat jullie aan het doen zijn. En met de versnaperingen zit het goed wel goed zie ik. Proost,

leon
  4. Lies:
    6 december 2008
    groetjes van lies en joost!
  5. Aukje:
    Hey Lot!
    Wat super om te lezen wat jullie allemaal aan het doen zijn.. Een welverdiende reis he!! Je hebt er keihard voor gewerkt. Ik hoop dat jij en Alex een mooie reis tegemoet gaan vol avonturen en nieuwe ervaringen.

Liefs!
    Aukje

Ps leuk dat donkere haar :)
  6. Fatima:
    Hoi Alex , Charlotte
    Ziet er allemaal best spannend uit en heel interessant voor thuisblijvers die blog. Hopelijk verloopt de rest van de reis even vlot...
    Dat strand van Copacabana ziet er alleszins heerlijk uit..

Groeten,
  7. Aukje:
    Hey Lot!
    Wat super om jullie verhalen te lezen. Eindelijk dan die welverdiende reis.. Je hebt er keihard voor gewerkt!! Ik hoop dat jullie een super tijd tegemoet gaan maar dat komt zo te lezen helemaal goed :)

Liefs!
  8. JOSIAN:
    Hoi Alex en Charly,

Ben benieuwd naar jullie uitgebreid verslag over het jungle-avontuur! Heb via msm al even iets meegekregen over het 'aaien' van een kaaiman en de reusachtige spin. Er is vast veel te vertellen over jullie belevenissen in de eerste 10 dagen. Ik hoop dat jullie weer een beetje frisser zijn maar het bustochtje naar Peru zal dat weer snel doen vergeten...
    Wij kijken uit naar jullie verhalen en foto's!
    Liefs, Josian (ook van Henk en Robin)
  9. Thekla:
    7 december 2008
    Hej Alex en Lot, leuk dat jullie ff laten weten dat het goed gaat! Ik ben benieuwd naar jullie lange verhaal, vooral over de hele grote spin...(krijg er al rillingen van).
    Liefs, Thekla
    en de groetjes van Marijn
  10. Thekla:
    7 december 2008
    Hej Alex en Lot, leuk dat jullie ff laten weten hoe het gaat. Ik ben benieuwd naar jullie langere verhaal en vooral naar de grote spin.. (krijg er al rillingen van).
    Liefs, Thekla
    en de groeten van Marijn
  11. Aukje:
    8 december 2008
    Hey Lot! (En Alex natuurlijk),
    Wat super om te lezen wat jullie allemaal meemaken. Eindelijk dan die langeverwachte droomreis waar je keihard voor gewerkt hebt Lot! Ik hoop dat het wordt wat je ervan hebt voorgesteld, maar aan de verhalen te lezen gaat dat uiteraard gebeuren :) geniet ervan met z'n tweetjes!

Liefs,